Hospitality

De klant is koning; een veel gehoorde uitspraak… Maar hoe zorgt u dat een klant zich daadwerkelijk als koning behandeld voelt? In onze hospitality training leert u hoe gastvrijheid binnen uw organisatie verhoogd wordt door slimmer, bewust en klantgerichter te werken.

Hospitality als mindset

Hospitality of gastvrijheid moet een mindset zijn. Er moet een oprechte intentie zijn om klanten / mensen te helpen. Wat nog te vaak gebeurt binnen het bedrijfsleven is gastvrijheid inzetten als trucje om een klant binnen te halen of te behouden; dat is juist niet de bedoeling!

Training Hospitality

Tijdens onze gastvrijheid training leert u middels voorbeelden, oefeningen en rollenspellen:
– Bewustwording van de omgeving
– De behoefte van de klant vaststellen
– Het creëren van een positieve beleving
– Uitstraling en non-verbale communicatie

Anderen bekeken ook:

Agressietraining

prijs op aanvraag

Partners

DLS Trainingen
Wegtersweg 22-4
7556 BR Hengelo (ov)