Agressief en onbeschoft gedrag komt (helaas) veel voor in het bedrijfsleven. Buschauffeurs die veel te verduren krijgen van tierende passagiers of werknemers in de zorg die te maken krijgen patiënten die zich onbeschoft opstellen. Maar ook tussen collega’s komt agressie voor, meestal in de vorm van pesterijen of intimidatie. Agressie kent vele vormen.
Mensen die slachtoffer zijn van agressief gedrag op het werk weten vaak niet hoe ze hiermee om moeten gaan. Ze willen graag hun werk goed doen en cijferen hun gevoel hierdoor weg. Hierdoor wordt het conflict vermeden en blijft het probleem bestaan.
Tijdens onze agressietraining leert u omgaan met agressie. Lastige en agressieve klanten tot rust manen, collega’s aanspreken op hun gedrag zonder escalatie en/of conflicten tussen uw medewerkers oplossen zodat de werksfeer weer positief wordt. Omdat de problematiek per bedrijf zodanig kan verschillen bieden wij uitsluitend maatwerk agressietrainingen aan.
Heeft u te maken met een vorm van agressie en wilt u getraind worden in hoe hier mee om te gaan? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Cursus duur
1 a 2 dagen
Docent
Gediplomeerde docenten
Toelatingseisen
Geen
Cursus is inclusief
Lunchkosten
€ 14,95 (excl. BTW)
Locatie
Hengelo of in-company