Klachten

Bij DLS Trainingen streven we voortdurend naar de hoogste kwaliteit in onze opleidingen en diensten. We zijn toegewijd aan uw tevredenheid en het bieden van een positieve leerervaring.

Jammer dat u niet tevreden bent.

Bij DLS Trainingen streven we ernaar om onze klanten tevreden te stellen. Ondanks dit streven kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent, of denkt dat er ruimte voor verbetering is. Als dit het geval is , horen we dit graag zodat wij u nog beter kunnen helpen

Wat kunnen wij beter doen?

Indien u een klacht heeft met betrekking tot onze opleidingen, trainers, klantenservice of enig ander aspect van onze dienstverlening, moedigen wij u aan om gebruik te maken van ons klachtenformulier. Hiermee kunnen we uw zorgen serieus nemen, ze onderzoeken en proactief werken aan oplossingen.

Uw klachtenformulier kan eenvoudig worden ingevuld en ingediend, en ons toegewijde team zal uw klacht zo snel mogelijk behandelen. We zijn hier om naar u te luisteren en om ervoor te zorgen dat uw ervaring met DLS Trainingen zo positief mogelijk is.

DLS neemt binnen 5 werkdagen contact met u op om de genoemde klacht te bespreken. Wij streven er naar om de klacht binnen 14 dagen naar alle tevredenheid op te lossen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling of uitspraak van de klacht? Dan kunt u beroep aantekenen bij de brancheorganisatie NVB

Klachten

DD slash MM slash JJJJ